ΓΡΑΦΩΝΗΜΑΤΑ1

 

ΔΕΚΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

"Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής"

Δραστηριότητες για την ενίσχυση του περάσματος μέσης γραμμής.   Παρακάτω προτείνονται ορισμένες δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν οι γονείς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-03-19

"ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΣΙΤΙΣΗ"

Ποιά είναι τα σημάδια των παιδιών με επιλεκτική σίτιση;   Πολλά παιδιά είναι ή γίνονται επιλεκτικά όσον αφορά τη σίτισή τους. Παρακάτω αναφέρο...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-14

"Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;"

Πότε ένα παιδί χρειάζεται να κάνει επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο;    Η ανάγκη για επαναφοίτηση στο νηπιαγωγείο εξαρτάται συνήθως από πολλούς...

Posted by: Super User | Post Date: 2024-02-12

Γραφωνήματα Facebook

Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων

 Κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων. ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Το κέντρο μας

  Το κέντρο μας ...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Φωτογραφίες του κέντρου μας

 Σας καλωσορίζουμε στο χώρο μας: Ένα χώρο ειδικών θεραπειών για παιδιά & ενήλικες καθώς & συνεχής ενημέρωσης & κατάρτισης, μέσω των σεμιναρίων...

Posted by: Super User | Post Date: 2010-09-20

Εκπομπές

images

Δημοσιεύσεις

image11

καρτα μας

 

 

Screenshot 20221123 230645 com.viber.voip edit 154906304282090

VIDEO

Screenshot 2021 02 26 (7) Facebook

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

 

 

                                              ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ 

 

Τα γλωσσικά προβλήμματα μπορούν να εμφανιστούν σε πολλούς τομείς . Για παράδειγμα , ακολουθεί μια λίστα με πιθανά προβλήματα που παρατηρούνται σε παιδιά με γλωσσικές διαταραχές : 

  • Περιορισμένη ικανότητα στην κατανόηση της ομιλούμενης γλώσσας 
  • Φτωχές ακουστικές ικανότητες ,
  • Περιορισμένη κατανόηση της σημασίας των λέξεων και των νοημάτων γενικότερα ,
  • Περιορισμένη χρήση ή έλλειψη χρήσης μορφολογικών στοιχείων της γλώσσας ,
  • Περιορισμένη χρήση των δομών των προτάσεων ( περιορισμένη απόδοση στην σύνταξη )
  • Ακατάλληλη χρήση της γλώσσας ,
  • Ελλιπής χρήση της γλώσσας που έχει μάθει ,
  • Περιορισμένη ικανότητα συνομιλίας ,
  • Περιορισμένη ικανότητα στην αφήγηση εμπειριών . 

Επιπρόσθετα , μερικά παιδιά με γλωσσικές διαταραχές επίσης παρουσιάζουν : 

  • Περιορισμένες γνωστικές επιδεξιότητες 
  • Μετέπειτα ακαδημαϊκά προβλήματα (προβλήματα σε γραφή και ανάγνωση )
  • Αφύσικα γλωσσικά πρότυπα  .

 

 

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονικά Υπεύθυνη του Πρότυπου Διαγνωστικού και Θεραπευτικού Κέντρου Αναπτυξιακής Παιδιατρικής "Γράφω Φωνήματα" - Συγγραφέας

Τελευταία ενημέρωση : Τρίτη, 27 Σεπτεμβρίου 2022 17:06

Διεπιστημονική μας ομάδα

Καραμπά Αργυρώ

Επιστημονική Υπεύθυνη του κέντρου Καραμπά Αργυρώ Θεραπεύτρια λόγου & Ομιλίας - Ειδική Παιδαγωγός

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.