Συμβουλές για γονείς

Αισθητηριακή αγωγή – κριτήρια ελέγχου

3 2

 

Οι αισθητηριακές ασκήσεις είναι δυνατόν να χρησιμεύουν ως κριτήρια ελέγχου της προόδου των παιδιών. Φυσικά το κριτήριο αυτό δεν χρειάζεται στους παιδαγωγούς για να βαθμολογήσουν ανάλογα τα παιδιά, αλλά για να εμπλουτίσουν την εργασία τους με ασκήσεις, που θα  τους προσφέρουν μεγαλύτερη βοήθεια.

Μολόχας Ηλίας
Ειδικός Παιδαγωγός- Ψυχολόγος
www.γραφωνηματα.gr

Αισθητηριακή αγωγή – κριτήριο διαπιστώσεως αδυναμιών

 

1 2

Οι παιδαγωγοί – θεραπευτές μπορούν από τις ασκήσεις οράσεως και ακοής που θα κάνουν στα παιδιά που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με το σχολικό περιβάλλον, να διαπιστώσουν πιθανές αδυναμίες στην ακουστική και οπτική τους ικανότητα. Έτσι ειδοποιούν τους γονείς, ώστε να τις αντιμετωπίσουν έγκαιρα. Εκτός αυτού και οι παιδαγωγοί, γνωρίζοντας ότι ένα νήπιο υστερεί σε κάποιο αισθητηριακό τομέα, το μεταχειρίζονται με ανάλογο τρόπο.
Μολόχας Ηλίας
Ειδικός Παιδαγωγός- Ψυχολόγος
www.γραφωνηματα.gr

© 2010 - 2013 γραφωνηματα.gr. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος. Απαγορεύεται η ολική ή μερική αναδημοσίευση του περιεχομένου του site, καθώς και η αναπαραγωγή του με οποιοδήποτε μέσο.